Metody

Hodnocení studujících navzájem

Počet účastníků libovolný, předpokladem je předchozí práce ve skupinách
Prostor ideálně variabilní, studující potřebují vytvořit pracovní prostor pro skupinovou práci
Pokročilost střední obtížnost vyžadující zvládnutí některých didaktických kompetencí
Časová náročnost 10 minut
Zařazení do lekce Imaginace jako klíčová složka vnímání auditivního artefaktu
Pomůcky předtištený formulář některé ze zvolených metod nebo papír a tužka s návodem, jak si mají studující vytvořit pracovní tabulku, případě ppt prezentace s navolenými otázkami do skupin

Horké křeslo

Počet účastníků libovolný, do aktivity se pravděpodobně zapojí 5-10 osob
Prostor nutný variabilní prostor s možností centrální snadno dostupné pozice pro mluvčího
Pokročilost střední obtížnost vyžadující zvládnutí některých didaktických kompetencí
Časová náročnost 5 - 15 minut
Zařazení do lekce Observace jako tvůrčí metoda ve filmu, audiu a televizi
Pomůcky

Imaginace

Počet účastníků libovolný
Prostor libovolný
Pokročilost střední obtížnost vyžadující zvládnutí některých didaktických kompetencí
Časová náročnost 5 - 15 minut
Zařazení do lekce Imaginace jako klíčová složka vnímání auditivního artefaktu, Žánr v auditivním médiu – reportáž
Pomůcky papír a tužka

Vyvozování otázek z audiovizuální nebo auditivní ukázky

Počet účastníků libovolný, dvojice
Prostor libovolný
Pokročilost střední obtížnost vyžadující zvládnutí některých didaktických kompetencí
Časová náročnost čas nutný na ukázku + 5 minut na práci ve dvojicích + 5 minut na sdílení otázek
Zařazení do lekce Edukační potenciál podcastu
Pomůcky tužka, papír