Metody
Hodnocení studujících navzájem
Počet účastníků | libovolný, předpokladem je předchozí práce ve skupinách |
---|---|
Prostor | ideálně variabilní, studující potřebují vytvořit pracovní prostor pro skupinovou práci |
Pokročilost | střední obtížnost vyžadující zvládnutí některých didaktických kompetencí |
Časová náročnost | 10 minut |
Zařazení do lekce | Imaginace jako klíčová složka vnímání auditivního artefaktu |
Pomůcky | předtištený formulář některé ze zvolených metod nebo papír a tužka s návodem, jak si mají studující vytvořit pracovní tabulku, případě ppt prezentace s navolenými otázkami do skupin |
Horké křeslo
Počet účastníků | libovolný, do aktivity se pravděpodobně zapojí 5-10 osob |
---|---|
Prostor | nutný variabilní prostor s možností centrální snadno dostupné pozice pro mluvčího |
Pokročilost | střední obtížnost vyžadující zvládnutí některých didaktických kompetencí |
Časová náročnost | 5 - 15 minut |
Zařazení do lekce | Observace jako tvůrčí metoda ve filmu, audiu a televizi |
Pomůcky |
Imaginace
Počet účastníků | libovolný |
---|---|
Prostor | libovolný |
Pokročilost | střední obtížnost vyžadující zvládnutí některých didaktických kompetencí |
Časová náročnost | 5 - 15 minut |
Zařazení do lekce | Imaginace jako klíčová složka vnímání auditivního artefaktu, Žánr v auditivním médiu – reportáž |
Pomůcky | papír a tužka |
Vyvozování otázek z audiovizuální nebo auditivní ukázky
Počet účastníků | libovolný, dvojice |
---|---|
Prostor | libovolný |
Pokročilost | střední obtížnost vyžadující zvládnutí některých didaktických kompetencí |
Časová náročnost | čas nutný na ukázku + 5 minut na práci ve dvojicích + 5 minut na sdílení otázek |
Zařazení do lekce | Edukační potenciál podcastu |
Pomůcky | tužka, papír |